Kynttilöitä lyhdyissä ja erilaisissa tuikkulaseissa, punaisen ja valkoisen
yhdistelmiä tekstiileissä, ovikoriste ja kranssit....pikkuhiljaa,
huomaamatta mä yritän jo tuoda jouluista tunnelmaa kotiin...tiedän kyllä
että jos isken jo jouluvalot ja joulukoristeet niin saisin ottaa ne pois ja
vauhdilla. Mun rakas ei ole mitenkään talvi ihminen ja mun
jouluhössötykset saa sen pudistelemaan päätään hymyillen. Mä olen jo
pari viikkoa odotellut ensiluntakin ja joka aamu ponkasen kattoikkunasta
kurkkaamaan joko on valkoinen maa, mutta eipä näy.

Kaupoissakin näyttäs jo olevan joulukoristeita ja -valoja. Tiimarista
löysin ihanat kranssitarvikkeet ja siitä se idea sitten lähti...



Kranssi valmiina



Ostin sokoksen -15% päiviltä pari ihanaa askartelukirjaakin:

Miia Seppälän - Kaarnasydän ja sammalkranssi
Line Tammen ja Hanne Buxrud - Joulukuun päiviä

Työkaverikin innostui ostamaan samat kirjat ja hän on kerinnyt
toteuttamaan jo usempia ideoita kirjoista.

Onko muita tunnelmoitsijoita?


Joulupukille pitäisi kirjoittaa yksi toive, uusi kamera.
Kuvista huomaa että linssissä on likaa ja kuvista tulee aika
pimeitä....joten rakas joulupukki....